nyår imorgon (;

Tjohej!
,
Någon mer som försökt ta bort sig själv (som vän)på facebook? Nej, jag trodde inte det. Däremot har jag försökt, men de var helt misslyckat, funka inte. Man skulle ju kunna tro att om man är riktigt sur på sig själv, att man skulle kunna ta bort sig som vän(inte för jag har mig som vän, men ni fattar...) dock var jag ju inte sur på mig själv, hmm... de kanske visste att jag inte var arg på mig själv och det var därför det inte gick! haha (:
´
Imorgon är det nyårsafton! Det gillar vi!(= ha en bra nyårsdag/kväll! (:
'
'
Just nu drogar jag Eriks skiva! den är jätte bra(: kanske ska på hans signering på söndag(= WOHOO! med marre då(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0