IDOLFINAL+ hissar (; HIHI<3

Okej svenska folket this is it! kom igen och rösta på vår, Sveriges, snygging, ERIK GRÖNWALL!
Börjar fan nästan gråta när han sjunger, konstigt nog för jag är inte en sådan som gråter till film eller musik, har bara hänt någon gång. svenska folket, när Erik sjunger hör vi en gud. Folk brukar ofta fråga mig "vad tror du på?" jag har inte vetat förens nu: Jag, Johanna Sofia Blixt, tror på Erik Da man! En sång röst som hans, den är så jävla sällsynt, så låt hans talang komma till nytta, röstaröstarösta!
Eriks "röstnummer": 09941402
eller skicka ERIK till 72400
FYFAN RÖSTA NU FÖR I HE*V*TE!! (; vi älskar ju han den där ängeln(L)
Jag tror på den där filluren, gör du?

Ja, jag måste lägga in en hiss, för de nya taxi "tågen" eller vad det nu är! Sjukt bra för miljön och allt, hiss vs diss? helt klart en hiss från min sida!
En till hiss går till hotgossips.blogg.se , en fantastiskt bra blogg! HIHI
Ja jag har bara hissar idag, för den största hissen går såklart till Vännerna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0