Tv kväll ikväll då<3

Det är inte alltid så som vi tror' Men dagarna förtsätter, så vi måste hitta ett sätt att hänga med...Säg aldrig, aldrig'
.
.
Snart är One Tree Hill på, sedan Gossip Girl, sen kanske bones får se! Ja en tv kväll är perfekt för en söndag, så man tar igen sig och får nya krafter till en ny vecka! Har ju varit sjuk också, så det ska bli skönt att bara mysa ner i soffan!
.
Imorgon ska jag gå upp tidigt, åker hemifrån kvart över sju! Ska vara på sjukhuset och magnet röntga knät. Vi får väll se hur det går..
.
Som ni ser gör jag " . " på en annars tom rad, (om det funka dvs) testar att göra " . " så det blir lite "mellanrum" mellan det jag skriver (; hoppas det funkar nu då!
.
Nej nu ska jag gå Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah Hale

Hej!

Ville bara kika in och berätta att jag nu faktiskt kommit igång hyfsat med bloggningen igen efter min sjukt långa paus.



Du är välkommen att titta in hos mig också (:



Kram,

Hannah

2009-12-13 @ 22:29:52
URL: http://dramaquinn.blogg.se/
Postat av: Hannah Hale

Sv: ja du, varför tar man en paus egentligen? för att man antingen har annat att göra eller för att man har för mycket att göra och behöver vila. I mitt fall var det de första, VILKET DU SKULLE KUNNAT LÄSA PÅ MIN BLOGG, istället för att ställa en dum fråga ;).



Hoppas din kväll är bra

2009-12-18 @ 22:13:06
URL: http://dramaquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0