bästa dagen eller vad<3

tjobrä igår blev de baabbsen 8)<3 
skoj som alltid- detta måste göras om! man kan ju säga att vi var en anning dryga, haha!
vi skulle kört bratz-spelet men vi hann inte:'(*gråååta* buuuuhuuu=''(

när vi satt på stutsmattan börja ja och marräh skoj bråkaxd och då paassa linnéa på att ta kortxd haha!
Lovisa var grymt blondin! trodde på allt vi sa och alltxd hah, sen när vi sa "jag skoja" hon bara "ammen de visste jag väll!"
hahahaxd enligt mej och linnéa är hon vår "klubb ordförande" eller vare nu än heter- i vår blondin klubb, för vi tycker hon är blondinast, men mariam och lovisa tycker jag ska vara det;(, de tycker jag är blondinast:o jag e fan brunett! och har aldrig vart blondin-säger vi...*lalallalala*

man kan lätt säga att dagen var den bästa<3

men det visste ni ju säkert, för jag var ju med de bästa:d<3

wooohoo jag älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0