blodprov på tisdag:''(

tjo(=

är en anning trött idag och har seriöst 1000läxor -.-' *buuuhuu*
inte kul och så har jag ett prov denna vecka och ett nästa.

idag så har man tagit de lungt och "data-nördat-sig" möhö-.-'
haha jag och beestiie simon satt och dryga i några timmar^^ men har man bäst humor så har man8)<3
sen så har man lyssnat på as hög musik och övat lite på läxorna..höhö

imorrn blir det skola- springa 12 km*klassikern* och sen hem villa och sen ut till stallet(: vi ska rida barbacka woooohoo..ehm inte för jag vet om jag får rida, men sshhh säg inte till någon(:<3hahah..

sen på tisdag ska man nog ta sånt där cp blodprov på morronen, för jag får inte äta 10 h innan- och jag kommer antagligen svimma som vanligt;( uch fy och blä... sen skola dåra och göra en massa...

jag vet att detta är sjukt intresant(=<3..pusseN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0