ppp-projekt..mööhö

Tjobrä har jag berättat om mitt nya "projekt??"
ja tror inte de, eller?!
ammen i alla fall- jag ska skriva en daglig utvärdering till en bästis- för han blev as sur när ja inte hade berättat en sakxd haha- och jag kan vara sjukt irriterande om jag bara vill. HAHA- jag vet jag är een ängel(:

dagen ida va fett kuul(= jag och marräh körde armbrytning mot danne och kasper- vem vann tror ni, jo the girls såklart ;) HAHAx''D sen så gjorde vi en massa mer, haha.. vi*de i franska gruppen*hade franskprov ida,jag  gjorde mitt bästa- vad mer kan man göra?!.. hihi..

ne orkar inte skriva merxd

drar t stockholm imorrn- vi är lediga8)<3 pusseN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0