inga sjukhus t.o.m. december?!

Tjo!
skola idag, men ja drog t sjukhuse vi 2 så slapp den sena skoldan till 5i halv 4 *de e ca 45 mins körning t sjukhusä i v-ås* så ja, jag har vart där och de sa att allt va ok, och att jag ska börja med imorrn ta varannan dag 3 tabletter och varannan dag 2, oktober ut sen i november 3 tabletter varje dag, urk....sen i dec samma tror jag och då blir det sjukhuset igen... Wooohoo..eller något.. får väll se om jag klarar mej så länge från "älskade" sjukhuset*host* ogillade *host* hahahxd

jag är BEROENDE av mentos;o...jaja

fortsättning av dagen;

efter sjukhus besök blev det att åka och shoppa..8) haha... vi åkte till något shoppingcenter eller något och sen så när jag kollat i alla affärer typ så gick jag runt minst 5000 varv och skada knät ännu mer;o inte bra! haha.. assså seriöst det kan va jag som bara inbillade mej men jag kände igen skit många- men kommer inte på vad de heter! hahahxd, och så vare några killar som bara glodde på mej;s...hahaxd sen vare också skit söta killar där(A) hahaxd

igår dryga jag och marräh på kebab huset(yy' fett najs- vi åt där också(= skit kul...

imorgon är det skola och så..möhö..sen har jag ingen anning om vad jag ska göra- antagligen städa eller va med någon eller sånt, vi får se<3

jaja..pusspuss hejdå<3(:

Kommentarer
Postat av: Johanna

I helgen ska jag, plugga, kanske plugga och så ska jag nog plugga xD Du då?

2009-10-01 @ 17:57:09
URL: http://johannaik.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej, skoj :D

2009-10-03 @ 17:00:38
URL: http://johannaik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0