-Framtiden;s

jag fick en fråga i sommras, vad jag ville bli. då visste jag exakt vad jag ville bli, jag svarade "Sjukgymnast" ganska snabbt, jag la aldri till att jag vill bli modell oxå, jag våga inte riktit.
men nu vet ja faktiskt inte.. och de känns som om alla vet vad de vill bli i framtiden förutom jag.
äre så?
men jag förstår inte... varför kan vi inte bara leva livet och se?! jag har ju ingen anning om vad jag vill bli när jag ska söka till gymnasium..de e ju ca3 år*går ju i 7an*

ska jag va helt ärlig så skulle nog jag inte bry mej så mycket om detta om de inte va så att jag va..ja hur kan man förklara?!...nästan som..rädd.. för framtiden. man känner så många som har tappat kontakten med sina vänner... en av funderingarna/tankarna jag brukar ha e: "vad skulle jag göra om jag inte hade de jag har nu?"...
jag e nog mest rädd mest rädd för att förlora mina vänner, oh vad som kommer hända.
man kan säga att jag har vart med om en hel del redan, och har väldigt mycket otur.
men that´s life! inget man kan göra..
själv vill jag ha ett bra jobb, som jag gillar och skaffa familj.. nog ganska stor. och gifta mej ingår=).
men vem vet vad jag vill när jag blre äldre?..

äh..varför leva i gårdagen/framtiden när man kan leva idag?!
de e den stora frågan..

framtiden får vänta för min del, jag har idag att leva(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0