Grattis Pappa<3(:

Tjo!
idag fyller pappa år då, fråga mej inte hur gammal han blir men jag säger såhär, han är äldre än mej och yngre än farfar (aa' hahahxd
snart-efter jag ätit och marräh kommit tillbaka från köping- så ska vi va*jag och marräh*..

vi får väll se vad vi hittar på- men inget kan ju stoppa oss(:

antagligen ska vi sätta ihop våra reklam filmer.. och ah göra en massa mer(:
ska bli kul som alltid.

sen ska man fira pappa en massa mer, och såklart tjocka sej på tårta....eehm nej jag är INGET fan av tårta... men mamma baka egen och den såg väll god ut, så de blir väll lite... jaja...haha..

hejdå<3... kanske kommer ett videoinlägg sen..får väll se(:

Kommentarer
Postat av: Vanessa

SV; naw tack dsm! <3 (:

2009-09-27 @ 13:17:51
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0