090914, inlägg1

Hallojs(=
idag blir kanske marräh(= <3, och så ska man baka tåårta, eller något som jag kan ha med till stallet eftersom jag ramla av förra gången(:..

haha, lyckad av ramling ofc var det, om ni vill veta *har ingen anning om jag har skrivit om det här förut, men kör hårt:D* så tvärnitta bässtaheesten framför hindret, jag flög av landa på hindret och sen typ "flög" till marken eller något sånt, kommer faktiskt inte ihåg hur det hände, det enda jag någonsin har kommit ihåg av det var att jag flöög av, det blev svart, kände något hårt i ryggen, huvet och armen m.m... sen så när jag kunde se igen låg jag på baken och grät.. ungefär något sånt... men jag hade tur i oturen om man säger så, stukad arm och fingrar, hjärnskakning och en massa blåmärken inuti hela kroppen.
en av mina bästisar-som går i min ridgrupp- sa att om jag inte hade haft skyddsvästen skulle jag nog ha brutit ryggen. så lite tur hade jag i alla fall(= sen hände det en mmassa mer..men det var det värsta..

så måste jag räkna matte(=..miiihii 8)
sen så äre en masssa mer, har missat skiit mycket ju..uuuchh..

och jag måste bara säga att personligen tycker jag Ola Svensson är en av de bästa artisterna8)
har ni hört låten rain med han?! Om ni inte har det, eller bara lyssnat en bit, tycker jag ni ska lyssna på den, på hela.. jag får tårar i ögonen..

jusste vi är lediga idag, 8) för vi va i skolan i lördags...(=

Puss&Kram, Sofia<3;*

Kommentarer
Postat av: mariam

<333333333333333baka kaka :D

2009-09-14 @ 10:43:29
URL: http://ayadehm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0