Tjobrääääää

Hej(=
idag var det skola och en massa..
haha ganska kul ida mä(=
tog ny jävla skolbild för förra blev inte bra-.-', jag och marräh dryga som fan på den:D<3
på franskan dryga vi och kolla på film..haha! fett bra typ, säger vi..hahaxd
bilden va skit rolig, jag och marräh är absolut bäst på teknik/datorer ju, så vi stod i 10-20 el ngt sånt och försökte skriva ut från datan xd HAHAHAHAHAHAHA, vi Är ju bäst =).

sen vare en massa mer. och jag ska tilläga att jag och marcus g är väääldigt dryga-.-'
-jag vill känna på hans igelkotts hår och nuddar han, råkar smäla till han istället och börjar garva och försöker dra där ifrån
sen han tog på mitt hår och börja garva, och så har det hållt på nästan hela dagen, jag tar på hans-garvar. han tar på mitt-garvar osv. xd


imorgon blir det bejbsen lollo o och linnéa och marräh (=<3333
vi ska ha fett med kul, sådär kul som bara omogna ungarna och blondin hjärnorna kan ha*dvs vi 4*
haha..Systrar, jag älskar er<3
Drottning(lovvisa), Kungen(marrääh, Prinsessa (jag) och prinsessans syster-men ä ingen prinsessaxd (Linnéa) vår familj ä f1 bbb-bäst<3.

aja PusseN<3


idag är jag lite snäll och tar med en bild<3

Får Bli en på syyster och jag- för hon har gjort mina dagar värdefulla<3,
tack för det bajjb<3, du är en av de som betydder mmäst, utan dej-inget mej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0