Spindeeelmannen<3

hejhej alla igelkottar(=
idag har jag(Catwomen) vart med Spindelmannen, som Catwomen(jag) har saknat sssjukt mkt!<3

hahah, första skola och klassfoto och allt,, fett med kul vi tjejsor hade, på lunchen och allt annat också förstås, jag älskar er så fett med mycket<3

sen drog man till sture oh vänta på gumms, sen drog vi och syster jojjoh till stan<3, där hände en massa och sen drog vi till de där stora huset, ehmm vad heter det igen? jaja, för jojjoh skulle dansa(= sen så när jojjoh hade gått in dryga jag och linnéa med anes,elliot,kasper*trorja:$* och några mer, haha, skit kul!

sen drog jag och babe hem till mej och kolla lite på datan, sen körde vi bratz-spelet!!! hahahxd<3

fett med kul dag babes<333Tack för dagen<3:*
-platta håret idag om någon vill veta(=, haha8)<3
------------------------
Du har inte förståt, hur jävla mycket du sårar mej.
du har inte vågat gått,
men du står inte kvar. vart har du då tagit vägen`
du var en av de i mitt liv, jag aldrig trodde detta skulle hända med.
jag älskar dej, men du kan inte säga det samma.
du var min vän, så jävla många år.
du var min bästa vän så länge jag kan minnas.
men nej, Jag tänker Inte bli nertrampad, uttnytjad eller övergiven, tack vare dej!
jag trodde du fatta hur det kändes men nejnej och nej! antagligen inte, för du gör det mot mej just nu!
jag kan inte fatta hur jag låter detta typ "styra"& förstöra mitt liv, jag har att leva och det är nu eller aldrig, vi har bara en chans. tänk, du kanske sitter där och har kul medans jag sitter här och tänker så jävla mycket på det!

Men nu fan får det vara nog med det, Sofia Blixt har ett liv att leva- så är det med det.
Jag tänker inte vänta på att du ska bli min vän igen, det är ditt val om det händer, men jag ska sluta vara så på så "tvingande" att hålla kontakt. du får bestämma det helt och hållet-inte jag som förlorar på det eller?
Kanske förlorar jag på det- men jag vinner en massa.


..............

-That´s my call
-Than fly away, high upp in the sky, like a butterfly.
-I will always love and remember you, thanks for beeing my friend and always beeing there, thank you!
-FlyFlyFly high upp in the sky, then maybe we´ll meet again some time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0