090906<3

Hejssan(:
bäst dag ida el vad?! va mä marräh8) vi körde på en vi2tjejdag 8))
f1 kuul8), vi gjurde en massa skojs(: ehhmm...
sen gick vi te en av hennes grannar*efter vi klätt ut oss*
oh baa:
jag:"Hej kan vi få låna salt?"
grannen:"vad ska ni ha det till?"
jag oh marräh kolla på varandra oh börja as garva
jag:"ehhhmm...säg du"
marräh: "Nääh säg du!"
vi kollar på varandra oh skämms oh garvar
grannen:"mennar ni i handen?"
jag:"ehhm aah!"
grannen stänger dörrn.
vi garvar.
jag"tror du vi ska vänta oh få lite salt?"
marräh:"ja venne!"
efter en stund.
grannen öppnar
grannen:"här."
jag sträcker fram handen oh får lite.
grannen kollar på marräh oh säger:" ska du oxå ha?"
marräh tvivlar oh säger:"ehhm nääh.."

för vi körde lite konka, marräh fattarxd<3
sen så gjorde vi en massa(=
oh brände popcorn;s <3
oh jag brände mej förut:''( <//3





sen stack vi ut oh allt8)<3
jag diggar bilden under<3




TAck för bäst dag babe:*<3

skulle skrivit mer, men m¨åste dra..pusseN<3
kommer antagligen mer imorrn, om ja hinner<3


Kommentarer
Postat av: marre

dagen var bara sa bra med dig bbejjbb , du e bara bast , ellskaer diig , hahhahaha och hon ba vad ska ni ha den till och du ba ett protiekt xD hahahahahahhaha , basta dan pa lange

2009-09-06 @ 21:06:35
URL: http://ayadehm.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0