"du vet den dära super pinsama händelsen!"

Pinsamtpinsamtpinsamt,
det har väll hänt för alla någon gång att man gör bort sej rejält..
när man bara vill dö eller att marken ska öppna sej, och sluka en..
man känner att kinderna blir tomat röda och man blir helt varm i kroppen.
jodå, det händer nog för alla. vad annars skulle vi skämmas för?
vissa skämms för en del kompisar, min fråga till de är: varför?
Varför skämms man över en kompis? ursäkta men det tycker jag bara e töntigt, okej, man kan väll skämmas om kompisen gör något skit pinsamt eller så mot en, men jag menar när man bara skämms för den...
-själv tror jag faktiskt aldrig jag skämts över en kompis, med tanke på hur jag är. jag kanske säger "men fan vad du skämmer ut mej" osv, men oftast är det på skoj.(=
jag tycker det är ganska taskigt om man inte vågar gå brevid sin kompis för den, den och den kanske ser en. ehm...tänk till en extra gång, kanske kompisen blir trött på hur man beter sig och slutar vara din kompis?!

aja..:

jag är nog bäst i universum på att skämma ut mej. ska jag vara ärlig tycker jag det är rätt kul, faktiskt.
*känsliga för utskämning varnas* , jo såhär var de:

jag var med marräh, nej jag skoja, ska inte berätta- för jag kan inte välja ut en av alla våra pinsamheter och jag vill ju inte att ni dör åt oss för det var så pinsamt;)

men poängen är att slappna av lite, ha kul! det är faktiskt inte världens undergång om man skämmer ut sej lite grann! jag lovar! se det på den ljusa sidan istället- skratta åt det, låt folk tro vad de vill! skit i de.


kan skriva så mycket mer om detta, men jag orkar inte just nu..möhö, jag är fett trött..så PusseN<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

va , vadå va hände ?

2009-09-21 @ 21:13:07
URL: http://ayadehm.blogg.se/
Postat av: denrosapandanh

svar t marräh; du ve ba inte veta- jag lovar:*<3 miihiihii<33333333LoveYou<3

2009-09-22 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0