ehhmm länge sen8)<3

tjena har inte vart aktiv på länge, sry fördä...
har vart sjuk sen i torsdas tiiep ;(
men har blivit frisk nu:D *sofia goes happy*
höhö..
nää, ska nog börja skriva om ngt spec ämne när ja bloggar...nga förslag8)

jag trodde seriöst ingen läste min blogg, men märkte ida att ja fått kommentarer8) WoooHooo8)


har ni tänt på en grej?
att den man älskar mäst*inom tiiep kärlek*, kan vara ens motsvarighet...
tex, han/hon gillar kolla på tv, du hatar kolla på tv, din musiksmak e pop, hans/hennes musiksmak e rock..osv
men endå så älskar man den så jävla mkt. man kan inte få den ur ens tankar... den e det första man tänker på när man vaknar, oh de sista man tänker på innan man somnar, de e kärlek eller?!

jag tror alla har en egen uppfattning om kärlek. eftersom vi inte e lika. tänk, det vore väll ganska trist om alla hade samma uppfattning om kärlek, oh gillade samma person. skulle ju ba bli bråk.
jag venne riktit än vad jag har för uppfattning av kärlek, bara av att va kär. men sin egna uppfattning borde man ju få med tiden eller hur?!...

jag tycker man inte ska fejka känslor, de lönnar man inte på. hur kan man tänka tex: om jag fejkar kännslor för han/hon oh blre ihop me han/hon så kanske den blre avis, oh ve ha mej...
oh så tkr ja de e helt FEL att va ngn annan än den man e framför en kille/tjej. än den man e. känns de inte mkt bättre om han/hon gillareey för den du är? den kommer få veta att du ljugit för den förr eller senare.. då slutare inte bra kan jag säga, eller de finns ju 2 saker som kan hända som jag kommer på...
antagligen så :
1 han/hon gör slut, oh  börjar hata/inte gilla dej för att ha ljugit oh du får dålit rykte..
2den älskar dej mera/ glömmer de oh går vidare oh lär känna riktiga dej oh älskar den mer...

ehhmm..jag skulle nog mer chansat på att 1:an skulle hända...

kärlek e allt komplicerat iaf...de e lite av min uppfattning. men de måste väll va mer?! de kan ju inte allti va komplicerad. men som sagt vi får väll se me tiden. 

Jag kan känna ibland att de ´känns lite som i sången "don´t forget" - Demi Lovato.
speciellt texten:
"Did you forget, I was even alive."
det e svårt att förklara varför..de gäller inte bara kärlek utan vänner.

men mer snack om detta får vi ta imorrn:*<3
För nu ska jag sova, så jag mår bättre tills imorrn 8)
pusseN<3

glöm inte kommentera vad jag kan skriva om8),
så skriver jag om vad jag tkr om de oh vad andra tycker osv =), ska försöka skriva så bra som möjlit m.m....

don´t forget love is all we need!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg aasso du har so ratt :dd

2009-09-06 @ 21:02:30
URL: http://ayadehm.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0