17 again, again. HAHAHAH :'')

Hello there.
'
Har nyss sett på 17 again, again. HAHAH det lät komiskt. Nejmen seriöst, det är en underbar film. So cute. Men lite små pinsam.
Nu i denna sekund gör jag faktiskt inte så mycket, ska ladda in(säger man så o.O) mer musik- och NYARE- i min ipod. Får väll se om jag lyckas, annars är jag körd. Använde en annan dator för att sätta in musiken förut. Så all min musik jag har på nu, försvinner. Om jag lyckas... så gör jag ett inlägg ikväll, eller imorgon, om något... jag vet inte vad. Och jag lovar att bli bättre på uppdateringen. Om jag misslyckas... kommer jag sitta framför datorn hela tiden, för att lyssna på musik. Så då blir det mer inlägg ändå. Hiihi.
'
Fick present kort på iTunes, så ska kolla om det finns bra musik där. :) Puss och kram, ha en bra fredags kväll//S.♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0