Grattis, lillplutt, nu är vi lika gamla!

Hejhej.

Vill önska grattis till en väldigt god fd vän till mig, nej! Jag ska inte säga fd, det låter för hemskt... Jag kan säga en av mina närmaste vänner, dock pratar vi inte längre... Jag saknar han. :--(.

Jag tror inte han läser detta, men jag skulle känna mig hemsk om jag inte sa grattis, eftersom han bor förlångt ifrån mig, och hans mobil var paj när vi var kompisar, så fick det bli här.
Jag älskar dig, bästa vän, även om det blev som det blev. Tonåring nuva! Och som vi brukade säga, nu är vi lika gamla. 

Du är så jävla underbar, det ska du veta. Du var som min lillebrossa. Vill även passa på att säga tack, för att du alltid funnits där när jag behövt dig. Du fanns jämt, men nu... är vi inte ens vänner. Jag kommer alltid finnas här för dig, lilleplutt. För det var så jag lovade, att jag alltid skulle finnas här för dig, och att det ALLTID skulle vara du och jag, syster& bror. Ett löfte misslyckat, jag vill hålla de andra, så jag ska göra så gott jag kan. Puss på dig, hoppas du fått massor av presenter och allt! Massor tv-spel, och det du önskar dig. Jag glömmer dig Aldrig, det lovar jag.

Kan även säga grattis till brodern min- min riktiga, då han har namnsdag idag. Puss på dig! Jag älskar dig.

Skriver nog inga mer inlägg idag, för ifall han bara råkar trycka sig in, vill jag att han ska se det. //S.♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0