NEJJJ!

Hejssan. Kort inlägg, igen. Jag har blivit jätte dålig, jag vet. Men jag har storstädat mitt rum idag. Och snart börjar "ANNA ANKA SÖLER ASSISTENT". Det är seriöst hur bra och roligt som helst. De är ju som de är.

Kollade mina omdömen, de är HUR-BRA-SOM-HELST, förutom i teknik. BARA G. SERIÖST! Jag är jäkligt arg, då tänker nog ni "men det är ju inte något att vara arg för", men jo. Det är det, då de flesta bara har fått G. JAG ÄR SÅ ARG, han kunde ha hjälpt bättre. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, sen ska vi splittra klassen i olika matte grupper nästa år, WOHO?! NEJ! ETT STORT NEJ! Jag giillar det INTE. Jag hatar det. Mycket.

Är det något mer? Jo, jag fick VG+ , ett poäng ifrån MVG på matteprovet, lite arg? Njo. Jag är lätt irriterad idag.
Fick nyss reda på att det ska SNÖA på FREDAG, JAG VILL INTE :''''''''''''( *gråta,gråta,GRÅTA*

Imorgon är det torsdag, betyder bild och teater. Och en massa mer lektioner.

Ska gå, för jag är sur och ska kolla på ANNA ANKA! //En mycket SUR Sofia.♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0