Som jag lovade. :-)

Vad gör du om en blondin kastar en granat mot dig?
- Drar ur säkringen och kastar tillbaka den.
---------------------------
Drängen hade länge funderat på hur han skulle få både bondmoran och pigan samtidigt då han äntligen såg sin chans.
Han var tillsammans med bonden ute på leråkern då bonden bad honom gå hem och hämta hans stövlar.
Väl uppe vid huset sa han:
-Bonden har lovat att jag skulle få ha sex med er båda två.
-Det kan jag aldrig tänka mej att han har lovat, sa bondmoran... Visa mer
-Vänta så ska du få höra, sa drängen och öppnade dörren och skrek ner till bonden:
-Skulle jag ta båda två!
-Det är klart som fan! skrek bonden till svar
----------------------------------
Det var en gång en bonde. Som inte kunde se skillnad på sina 2 hästar. En dag klipper han manen av den ena. Tillslut växte manen ut. Då sa han:
"Nej men vad dum jag är. Den VITA hästen har ju längre öron än den SVARTA!"
-------------------------------
En dag satt det 2 blondiner vid en bänk. Den ena frågar: Vilket är närmare? Månen eller Borås? Den andra svarar: Men hallå, du ser ju inte Borås!
------------------------------
Det var en gång 1 brunett och 1 blondin. De skulle tävla om vem som kom först ner för ett stup. Vem vann? Jo brunetten, för blondninen var tvungen att stanna och fråga om vägen :')
------------------------------
Hur kan man se att det är en blondin som är sekerterare?
Jo för hon änvänder tipex på datorskärmen när hon skrivit fel.
------------------------------
-Vet du vad blondinen kallar sitt zebra randiga gosedjur?
-Pricken
-----------------------------
Läraren som var arg på klassen sa:
-Alla som vet att de är idioter reser sig upp!
Ingenting händer, men efter ett tag reser sig en pojke.
Vad får dig att tro att du är en idiot?
Ingenting, men jag tycker synd om läraren som får stå upp alldeles ensam.
-------------------------------
Vad ger en ko efter en jordbävning? Svar: Milkshake


HAHHA. Ett gott skratt för länger livet. Puss kram och skratt//Sofia.♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0