Jag är BÄST!

Hej.

Idag har jag och Kalven haft intern prao. HAHAAHAHA. Jodu, jag kan säga att jag ser sjukt snygg ut som mattant! Inte lite.. HAHAH :'') Det var riktigt kul, faktiskt. Sen på tekniken så sammareta vi med någon kloss, HHAHAHA gud så högljuda vi var! Och han, jag, MarcusG och några mer(maybe?) var... jo, som vi var. Det finns kranar vid några bord i salen vi var i, då satte vi på den och så "råka" någon röra den så det blev vatten överallt. HAHA sen hände en massa mer. 

Filmade lite när Marre och Kristin skojbråka.. eller vad man ska kalla det. Gjorde också en massa mer. VÄLTE MER ÄN 14 STOLAR I MATSALEN! HAHAHAHAHAHAH, jag är lyckad.. eller hur var det nu? 

Senare var det utvecklingssamtal. Det gick SKIT BRA! Seriöst, bara bra. Jag är jätte nöjd. "Om du fortsätter så här, så kommer du klara nian super bra!" Eller något sånt. Fatta vad nöjd jag blev! Jag känner mig gryyyyyyyyyyyyyyyymt bra. Nu är jag stolt över mig själv. Så jag ska ta det lungt nu, stänga av datorn, äta ännu en bit kladdis, titta på tv och chilla. Problemen finns fortfarande imorgon. Ingen brodska, samma sak med läxorna(HAHA). :-D //S.♦ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0