Forever, is a very very long time.

Skrev ett inlägg, men det försvann.
----------------------------------

Jag vill gå i ide, ni vet som björnar gör på vintern.
Eller bara försvinna. Utan att veta vart jag ska gå. 
Utan att veta vart jag kan ta vägen, utan att någon vet vart jag är.
Där jag kan börja ett nytt liv, bort från allt det här. Där ingen vet vem jag är.
 



Funderar på att klippa håret kort, som på bilden- då jag hade uppsatt. Får väll se, & ska färga det sen när jag slutat gå på medicin. Ska våga göra något annat. Kanske inte blir bra, men jag vill ha förändring. //S.♦

Kommentarer
Postat av: .

Jag trodde man åkte skidor i idre.

2010-04-28 @ 09:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0