YEEEEEEEEEEES!

Godkväll kära bloggläsare!
Har försökt skriva en miljon inlägg, så får testa om detta funkar.

Jag är jätte trött. Så idag har jag bara sovit, lyssnat på musik, kollat på tv, dator, sovit ännu lite till och lyssnat på musik. Nej nu ljuger jag! Jag har faktiskt vart på aspis med bror min. Ena systern behövde lite saker, eftersom hon ska till Paris imorgon.

Har inte kännt mig hungrig på hela dagen... kanske håller på att bli sjuk?! Vi får väl se om det fortsätter, hoppas inte det.

På fredag ska jag troligen shoppa med mamma! Yeeeeeeeyy!! Jag längtar. Ska bli jätte kul, bara hon och jag. :-)

Nu ska jag sova, igen. Sov lite förut också, några timmar. Jag märkte inte ens att jag somna, tills pappa kom och väckte mig. URGGHHH! //S.♦


Kommentarer
Postat av: Mindaaa

åh paris!

Vad mysigt med en mammadag :D

2010-04-11 @ 00:45:02
URL: http://mindaaaa.blogg.se/
Postat av: Mindaaa

sv: haha, ja hon är gööööllig :D

aa, det låter mysigt :)

2010-04-11 @ 14:35:50
URL: http://mindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0