Är hos Linnéa nu....

Tjululu!
Sitter här hos Linnéa och vi för övrigt är väldigt väldigt väldigt ehm... osmarta?! HAHA
En bit av min "smarthets" period:

Jag: "Det är ju.. han, i min paralelklass.. du vet."
Linnéa: "Nej..."
Jag: " Men...har du en ordbok?"
(Menade skolkatalog xD)

En bit av Linnéas "smarthets" period;

Linnéa: "Han?"
Jag: "Nej."
Linnéa: "Han?"
Jag: "Ja..."
Linnéa: "Aha...ÄR DET HAN?"

HAHA! Ja, vi är allt smarta. :-). Senare ska vi kolla på film och äta tacos! Mums. Vi hörs imorgon/senare ikväll. Puss, hoppas ni får en rolig kväll. ADJÖ säger Linnéa. Älskar dig bässta veeeeeen♥

Btw så åker vi till Örebbruu imorgon! :-)♦


Kommentarer
Postat av: Linnea

nananananannanananananananananan , :D<3

2010-03-04 @ 23:10:46
URL: http://heylookatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0