Broder är här...

...nej, inte Broder Daniel  :-). Önska jag hade en brossa som hette Daniel, då kunde man ju säga&skriva "Broder Daniel är här". För er som inte visste det är BD ett band.. Inget jag lyssnar på dock.

Godkväll
. Idag har jag vart med Mariam.

Nu sitter jag med min bror framför denna dator :-)
Vi har väldigt kul och lyssnar på massa musik! Nyss dunkade vi Erik Saades "Manboy", sen vare Olas "Unstoppoble" som gällde, sen tillbaka till "manboy". Sjunga det kan vi också- elllllllllllllllllerr? Men det skiter vi i, här sjungs det för fulla halsar.

:D <--- Oliver har precis lärt sig göra en sådan finfin gubbe, det är han väldigt stolt över! Bra jobbat bror. Hjärta har han också lärt sig göra ---> <3 :D
 
Vi bjussar på denna FINFINA bild, så snygga som vi är! Vi menar ingen är ju snyggare än oss där ;-)

God kväll// hetingarna Oliver och Sofia :-)♦


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: tacktack! :D <3

2010-03-03 @ 22:59:51
URL: http://heylookatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0