FREDAGSMYS! =)

Tyckte att förra inlägget var lite deppigt. Så gör ett till!

"Nu är det fredagsmys,
om det så är det sista jag gör.
Nu är det fredagsmys,
hoppas inte föräldrarna stör..."

JA DET ÄR FREDAG! Ska vara barnvakt idag. I need moneey! Troligen ska jag också kolla på New Moon (igen) och så ska vi käka pizza. Jag har vart pommes sugen hela dagen, så jag vart tvungen att ringa pappa och fråga om vi kunde käka pizza idag. Hahaha!

Måste även plugga, men tar det på söndag, eller imorgon. Nu ska jag återgå till det jag gjorde förut, inget. Jag har ett väldigt kul liv måste jag erkänna.





Puss/ S. ♦

Kommentarer
Postat av: Linnea

ooooh , här ser man glad ut på bilder oxå , eller hur det nu va (; <3

2010-03-12 @ 19:35:29
URL: http://heylookatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0