Jag har även.....

Jag fick reda på under maten att jag har armenikanskt(heter det så;s) ursprung också(min mormors mamma var armenikans eller något sånt)... lite dåliga saker fick jag även reda på. FYFAN! Det är bara för Hemskt ;'(... Men inget man kan göra åt nu. It's to late...

Lägger upp de imorgon istället, då jag tänker fixa min design också. För den går mig på närverna, för man ser inte hela klippen!

Aja, syster ska ha datorn nu. Och jag ska väll hitta på något annat ;-)
Kanske skriver mer ikväll.. men är inte helt 100%.
Ska ju kolla på melodifestivals finalen!

Ha en bra kväll! Puss&Kram // S.B.♦


Kommentarer
Postat av: BOB

amerikans, innte armenikansk XD

idiot barn ! XD <3

2010-03-14 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0