Jag vet inte, det kanske inte går...

Nejnejnej!

"This can't be happening
It's just not fair
Will someone someone wake me up
This is a nightmare"

Den texten stämmer in precis, just nu. Det är så orättvist, hon är värd så mycket bättre. V behöver dig, vi älskar dig, vi kommer gå under! Snälla, bli bättre. ARGH! Det är bara så fel. Nej, hon är inte död, det är mycket värre- känns det som, jag vet inte... Mardrömmen har vaknat igen, och jag är inte så säker att den går att stoppa den här gången...

Jo, nu kommer jag säkert bli lite off igen, eller så skriver jag väldigt många inlägg. Men ja... det händer en massa saker, och jag vet inte hur jag ska tackla det. Hur tar man det när man snackar med sin kärakära mor och hon säger att hon mår jätte bra, men man hör på rösten att hon ljuger?
Jag, vi, älskar dig. Please, don't go!

Sitter och lyssnar på Josh Golden, jag behöver något som får mig att må bättre... Kan också säga att texten där uppe "This can't be happening...." är från en av hans låtar- "This can't be happening", värd att lyssna på. :-)

Fick nyss ett samtal av min älskade mamma. Hon vet hur jag är, oroar mig för minsta lilla sak... Håller på att börja gråta, så ska nog gå och kolla på tv istället för att sitta här. Man inser inte riktigt vad man har, förens det håller på att försvinna, sakta.♦ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0