Min värsta mardröm...

Förlåt att jag inte bloggat sen i söndags. Men i måndags var jag i skolan och stallet, igår så va jag tvungen att plugga för matte provet vi hade idag.¨
'
Jag känner mig deppigare än deppigast! Kanske måste sluta rida... Ramla av i måndags, landa snett på h. fot och på v. knä. Dvs. samma knä som jag jämt skadar. Så kanske måste lägga av, iaf tills det blir bättre.... Min värsta mardröm har gått i uppfyllelse. Tänk, detta händer på riktigt. Jag kanske aldrig kommer få rida mer. Va i stallet, det som får mig bort från alla problem! Om jag rider, blir det inte på ridskola eller något sånt, tror jag. För jag måste kunna lägga av när det blir för mycket. Vi får se... Jag som skulle tävla på måndag, med älsklingen. That's not going to happen.
'
Ska gå och göra lite saker. Ta vara på det ni har, medan ni har det. Ta ingenting för givet- det lärde jag mig för länge sedan...
Btw: la den i den kategorin, för det är orättvist att jag inte får rida mer :'< //S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0