Mymymymy!

Tjena!

Orkar inte berätta om igår, men kan säga att jag gjorde illa mig =(. HAHAHA, otippat? Har fortfarande ont, men det är inte så farligt. Och...My var den BÄSTA hästen igår! Enligt ALLA(jag red henne (: )! Men för mig är hon alltid den bästa hästen ;-). Hon var jättejättejätte duktig! Och när de andra hästarna börja skena/as snabb galopp så stod hon still och bara "Va? Vad händer? Ska jag reagera?" Hon såg ut som om hon tänkte det. Det var gulligt!

D.v.s. att hon gjorde som man skulle. Och hon blev knappt inte alls sur någon gång. :--) Jag älskar henne! Sååååååååååååååååååååååååååååå mycket -och mycketmycket mer.

Nu sitter jag och kollar på "Daiting in the dark". För en stund sen åkte Jonna hem, vi mötes vid sju typ. Det var trevligt! Innan det åt jag, och före det var jag hos farmor. Och åt kakor, bullar och gjorde läxor. Skolan vill jag Inte änns prata om, kan säga att vi gjorde prov. Jag gjorde med Malin... tror det gick bra.

Aja, pusspuss//Blixt. S. ♦

Kommentarer
Postat av: linnea

men asså stolt_unge eller? ;) <3

2010-03-17 @ 21:18:42
URL: http://heylookatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0