Nej, det är jag som är Sten....

Tre pojkar hamnar hos rektorn:
- Vad har du gjort? frågar rektorn den förste.
- Kastat sten i vattnet.
- Hmm, det var ju inte så farligt.
-Och vad har du gjort då? frågar rektorn den andre.

- Jag har kastat sten i vattnet.
- Och du har förstås också kastat sten
i vattnet? ,frågar rektorn den tredje.
- Nej, det är jag som är Sten
.

-------------------------------------

Lars Ström tog en tur med sin nya elbil.
Plötsligt fick han sladd, tappade kontakten och slog en volt.

-------------------------------------

- Vad heter du lille vän?
- Tom.
- Är det efter pappa?
- Nej, efter hans plånbok


------------------------------------

Vilken snygg ögonskugga du har. Vad är det för märke?
- Varuhusets nya svängdörr...



HAHAHAHAHAHAHA! Det tyckte jag var kul. 1,2&4 var bäst. 3an tog jag med för andras humor:-)

Tyckte ni det var lika roligt som jag? Skulle kännas bra om det är någon mer, som har lika dålig-bra?!- humor som jag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0