Ola Svensson!

Hej. Jag mår skit. Jag hatar sjukhus, för de är sega.

Kan inte konsentrera mig... fick höra ett DÅLIGT rykte i skolan idag. Hoppas det INTE är sant! 'Cause then my hole world will go under, I'm nearly there...

" All our senses come together
When we get it to the music
It's lifting us up

Give me love in stereo, give me more of the attraction
Cause I'm dying for some more
Whoo oo oo
Give me love in stereo, give me total satisfaction
Cause I gotta have it all..."

Jag älskar den låten, gammal, men bäst. Får mig på lite bättre humör ^^.



Som ni märkte/märker sitter jag och lyssnar på Olas låtar. Jag älskar han! Hihi, han får mig på bättre humör. :)

Jag är trött. "/ // SoFiA tHa BlIxT. ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0