-Gott Skratt Förlänger Livet!

Tja!
Sitter och chattar med mina gullungar, Linnéa och Emily. Mycketmycket trevligt.
Idag ska jag nog plugga eller något.
Jag och syster är roligast, om ni vill veta! Tar lite roliga webbcam bilder. HAHA! Nej, jag skulle inte lägga upp de här what so ever. :)  Kan dock bjuda på denna bild:
  
Kanske ändrar mig, kanske lägger upp resten av bilderna. Ni får se ;-)

Om Igår: jag passade som sagt broder och det gick perfa! Vi byggde koja och vred tvn så vi skulle se, sen gjorde vi popcorn och satte på "Katten Gustav" (ja, jag älskar den filmen, oftast :-) ), jag känner mig lite väll failad då jag somna, typ nästan vid slutet, men jag smsa medans jag sov. Sen vakna jag igen, då jag hörde "slutsången" och efter texterna rullade förbi på tvn. Kollade till bror, och han sov han också.  Då kunde jag lika gärna sätta på datorn, eftersom jag kände att jag ville vara vaken tills mamma och pappa kom hem igen. I fall något skulle hända.

Jag tog lite glass och chattade med Linnéa.. :) somnade vid halv ett tror jag.

// S. ♦

Kommentarer
Postat av: din gullunge blixt ;*

jag är din gullunge :'D

jagälskardig <3

2010-03-13 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0