Svar till Lovisas kommentar...

Svar till Lovisa"Bob"s kommentar förut:

Lovisa: " amerikans, innte armenikansk XD
             idiot barn ! XD <3
"

Jag kan säga att jag inte är amrekansk, jag har ursprung från arminien, okej jag tror inte det var det, men något konstigt land som jag inte kommer ihåg vad det heter.

Kan ju säga iaf att det var där turkarna mördade fler människor(armeniska människor) än tyskarna dödade judar under andra världs kriget. Då min mormors(detta hände innan hon var född, min mormor asså) familj bodde där. Det var bara min mormorsmor och min mormorsfar som hann fly i min släkt.. de andra, ja vi får väll hoppas att de har det bra vart de nu än är! R.I.P. ... Sen så hade vi/de ju sådan *host* tur *host* att när min mormor bodde i Grekland, under andra världskriget att min mormors alla vänner vart mördade, tyskarna hade blivit arga för något...

Sen har det hänt en massa mer, men det ska jag inte gå in på. Snart ska lägga upp det jag lovade i ett inlägg igår. :-) // S.♦

Kommentarer
Postat av: lovisa / bob

höhöhöh... oskyldig. vissel vissel (A)

2010-03-15 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0