2 timmar, att göra...

Idag på bilden ägde! Vår grupp är bäst. HAHA, va bara jag, Patrik, Marre och Dennis i grupp 1(vår grupp). Och ja.. man kan säga att vi va jätte dukiga... Elllllllllerr?! :-) Orkar inte berätta, men ni skulle vart med!

Efter skolan mötte jag Linnéa och vi drog hem till mig, vi gick även med Robine. Trevligt. Hemma hos mig så spelade vi MARIOKART (The Love Of My Life!) och så gjorde vi pannkakor. Nej, de va inte så lyckade. Hihi. Men några var faktiskt prima! Btw så tog det oss ca 2 timmar att göra pannkakorna! 2TIMMAR! =)

Sedan gjorde vi en massa mer....

Nu sitter jag här och funderar. //S.♦

Kommentarer
Postat av: linnea

jag tycker du ska lyssna på din bror nästa gång när han säger att jag gör dom bästa pannkakorna (a) <3

2010-03-19 @ 16:27:28
URL: http://heylookatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0