We Love it!

Hejssan!

Idag hände typ ingenting. Eller jo, jag hade världens pms (Intressant, jag vet!). Sen kollade vi på film på engelskan. "White Chiks". Eller ja, vi kollade på fortsättningen.

Sen gick jag till sture! Väntade i ca 5 min. och då kom 6JK. Det var trevligt. Sen tvinga Linnea, Emily och Lovisa O att jag och Linnea skulle hem till mig. Inte lika trevligt.

Jag och Linnea kollade på slutet på THE PROPOSAL! För vi älskar't. Sen gick vi på promenix. Så gjorde vi en massa mer.

ECLIPSE POSTERN (kom ut igår.):  TRYCK PÅ DEN FÖR ATT FÅ DEN STÖRRE!

Jag längtar, seriöst jag håller på att dö av längtan! Snart är det JUNII... Vi får väll hoppas att jag överlever så länge ;-)

//S.♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0