PICTURES från sommaren! (-:

Lägger in lite bilder(och text som förklarar och skit) från sommaren, som + till förra inlägget(-:
(om jag inte bloggar idag eller imorgon, är jag död. hEhE.)

 
Johanna och Linnéa, efter vi hade varit och bowlat. Saknar den dagen=(... "Det är ju ett konstverk" (-:


Jag. Mariam hade tagit lite kort när vi va, och hon har även gjort redigeringen. (-:  I remember that day..


Marre är Harry Potter och jag är Dath Wayder(stavning;s) blandat med cooling och emd(tha hat). En sommar dag när vi inte hade ngt att göra, vi åt ostbågar också. Hihi, vi va sååå busiga :-)


HAHAH Jag! Jo, är man i England och inte har något att göra och inget internett vad gör man då? Just det... :-)


Jag och lillasyster, Spidelmannen&Catwomen RULES! Ingen bild från en dag, utan massa ihopsatta och allt.

 
Systrar. Båda gjorda av Linnéa. När jag va i Karlstad I think, och när vi inte setts på as länge.


HAHA, Ja, vad kan man säga... Print screenat, och det är inte direkt efter varandra osv. och en del är inte med.. men ja. Jag och Marre kom i bråk med 2 andra tjejer, som var lite fega sen efter....


Stora syster och kusin, när mina kusiner hälsade påVi skulle gå neråt stan. :-)


"Kungen och Drottningen" När Lovisa O, Marre och jag va. Lovisa skjutsar Marre på cykeln, OLAGLIT TJEJER! :-)



Brodern min. På båten, tillbaka till Serige. Saknar England och alla släktingar, kompisar och allt =(

Sista bilden.. Jag älskar er alla!♥ Har en Massa mer att lägga upp, men pallar inte. Mer Englands bilder kommer nog också!  ♦

Kommentarer
Postat av: linnea

jag älskar dej <3

2010-03-03 @ 18:11:41
URL: http://heylookatthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0