Vad är det för fel?

Hejssan, nu somnar jag snart. Seriöst.

Jag har lackat loss för jag bara kunnat tagit ca 11 bilder med min kamera de senaste dagarna. Vad gör Mariam idag? Jo, hon frågar "är minneskortet i då?" Ja, det är det, svarar jag, men kollar endå. De var de smartaste och snällaste någon sagt till mig. Så glad jag blev sen! För då kunde jag ta kort igen :).

På engelskan började vi kolla på film, "White Chiks". Den va rolig! Sen hade vi Kemi och Matte. Kemin gick sådär men matten gick väldigt bra, tror jag.

Vi va på Sicilia (stavning?) och åt på håltimmen/lunchen. Så kul vi hade, bara jag och bästastevän! Det var länge sen, det bara va hon och jag. Kul med andra, men ibland är det skönt att vara själva, så man kan snacka om allt och lite till. Ni vet, sånt som bara en fattar, den "en" är Marre, min syster! ♥

Så vi skratta, de som jobbar där kollade jätte konstigt på oss! Började nästan tro att det var något fel på oss. Men jag kom på, att det är inte oss det är fel på. Utan de! Sen skämde vi ut oss, tog kort och en massa mer! Senare gick vi tillbaka till skolan, för att ha b-språk. VI SJÖNG PÅ FRANSKA! Omg. Så fint det lät. HAHA, jag kan inte sjunga ;s. Sen va vi kvar lite i skolan, sen gick vi hemmåt. När jag kom hem så fick jag helt plötsligt lust att börja skotta. Så det har jag gjort i ca 2 timmar, och nu håller jag på att dö.

Puss och hej, leverpastej! ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0