Svar, upppps!

. om Forever, is a very very long time.:
Jag trodde man åkte skidor i idre.
'
HAHA, YOU MADE MY DAY! Thank you. Jag menar sånt som björnar går i. HAHA VAD FAIL, frågade nyss pappa vad det hette och då sa han ide :$. Och det var DET jag menade. Jag skäms. Förlåt. Jag tycker du kan vara gullig och säga vem du är, du kommenterade min andra med(den jag bloggar mest på nu, http://chokladiis.blogg.se) men... jag har ingen anning vem du är. Jag lovar, jag ska försöka inte bita dig. :-) Försäkra dig bara om att jag är mätt, annars kanske jag tar en tugga. HAHA, nej seriöst lille vän. TELL ME, jag är nyfiken 8). Men känn ingen press. Absolut ingen press på att säga det. Dock är jag väldigt nyfiken. HAHA. :-D Kram//S.♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0